close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משפחתית למנהלים- יש דבר כזה

מערכת שורשב טבת, תשעה24/12/2014

גרנד וויאגר- מכונית למשפחה הגדולה שהיא גם רכב מנהלים

תגיות:
קרייזלר וויאגר
צילום: יח"צ החברה
אם אתם מחפשים מכונית משפחתית בעלת מראה יוקרתי שמצליחה לא רק לשדר את העוצמה של רכב מנהלים, אלא גם מספקת את המאפיינים האיכותיים של מכונית מנהלים, הגרנד וויאג'ר של קרייזלר מצליחה לספק זאת. מעוניינים לדעת עוד אודות רכב זה? התחילו לקרוא.

קצת על הוויאג'ר
יש כאלו שמספרים כי הקרייזלר וויאג'ר של שנת 2014 מזכירה להם מיני וואן משפחתית ואילו אחרים טוענים שהיא מזכירה להם מכונית מנהלים. התיאור המדויק ביותר של רכב זה הוא היותו השילוב המושלם בין רכב משפחתי לבין רכב מנהלים. רוב האנשים אינם יודעים שמכונית הוויאג'ר, הושקה כבר בשנת 88' בשני דגמים, האחד קצר והשני ארוך. בשנת 2005, הושק הדגם הראשון של גרנד וויאג'ר. דגם ראשון זה, היה למעשה הגרסה החמישית של הוויאג'רים. כיום, דגם זה נמכר אך ורק בגרסה אחת והיא הגרסה הארוכה. הרכב מציג, מאפיינים אמריקאים מובהקים הכוללים מרחב גדול, מקום ל-7 נוסעים, מקומות אחסון רבים, נוחות גבוהה, מנוע בנזין בעל נפח מרשים ועוד. 

גרסאות / רמות  שונות שנת 2014
חשוב לדעת שמכונית ה- Chrysler grand voyager מוצעת בשתי גרסאות; גרנד קרייזלר רמה 1 וגרנד קרייזלר רמה 2. ההבדלים בין שתי הגרסאות באים לידי ביטוי בדברים הבאים:

מחיר - מחירו של הגרנד ברמה 2, יקר יותר מהגרסה הראשונה בכ- 20 אלף ₪.
ריפוד- הריפוד של רכב רמה 2 עשוי מעור, לעומת הרמה הראשונה בו הריפוד עשוי מבד.
מושבים - ברמה 2, המושבים מתכווננים חשמלית ובאופן מלא. ברמה 1, ניתן לכוונן רק את מושב הנהג.
חימום - ברמה 2 יש חימום של המושבים ובראשונה אין כלל.
גלגל-  הרמה השנייה כוללת גלגל הגה מתחמם.

לסיכום, ההבדלים המינוריים בין שתי הגרסאות, חשובים לנהגים רבים ורבים טוענים שההבדלים ביניהם הופכים את המכונית המשפחתית, לשילוב מנצח של מכונית מנהלים משפחתית. 

מה עוד ניתן למצוא בו?
חדשנות בעיצוב - קווים קלאסיים נקיים, גריל בוהק, פסי קישוט מרשימים, גגון בגימור מדהים ופנסי הלוגן גדולים ומרשימים.
ביצועים מרשימים - מנוע ה-3.6 ל' מתקדם, המאפשר 282 כ"ס ב- 6400 סיבובים לדקה. בנוסף, יש לרכב תיבת 6 הילוכים וניתן להחליף בין ההילוכים בצורה ידנית, דבר שיחסוך בדלק וירשים יותר מבחינת ביצועים.
בטיחות - הרכב כולל מערכת שעיקרה הוא הקפדה על שמירת מרחק מצדו האחורי של הרכב, מערכת עזר לחנייה, כריות אוויר, משענת ראש אקטיבית, תמיכה מיוחדת לברכיים, הגנה לראש, בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת שעיקרה הוא לעזור לבלום במקרים שונים המוגדרים כמצבי חירום, מערכת לנעילה של הגלגלים, נעילת חנייה, מצלמה אחורית ושלל אביזרי בטיחות נוספים.
 
לסיכום, אם אתם שואלים את עצמכם מה עוד מאפיין את הקרייזלר מדגם גרנד וויאג'ר, מלבד היותו רכב משפחתי נפלא המבטיח נוחות מרבית, עיצוב בעל מראה יוקרתי, ביצועים ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר, אנו נאלץ לשאול אתכם מה עוד צריך ברכב?
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה